Wednesday, February 4, 2015

Comeback!


Zawsze mam problem z pisaniem po tak długiej przerwie. Może zacznę od tego, że moja nieobecność nie była spowodowana niczym konkretnym, czyli stało się to już chyba typowe dla mnie. Tym dziwniejsze może się wydawać, że pojawiam się teraz, w trakcie sesji egzaminacyjnej. Mimo że jeszcze trochę przede mną, to na szczęście większość już za mną i dlatego po trzech miesiącach znów jestem! Jednak nie zjawiłabym się z pustymi rękami. Zdjęcia, które wam dzisiaj prezentuję, są wynikiem pierwszej sesji studyjnej powstałej przy udziale ambitnych osób. Większość z nich zamieszczałam już na swoim profilu na facebooku. Skąd pomysł na taką sesję? Od bardzo dawna nosiłam się z myślą, żeby działać w taki sposób. Kiedyś już próbowałam ze stylizowaniem do jakichś sesji, ale bez większego zaangażowania i wiary, że ma to większy sens. To trudne do wyjaśnienia, ale pewnie każdy z was przeżył (lub ta piękna chwila dopiero przed nim) w swoim życiu taki moment, kiedy poczuł, że nastał na coś właściwy czas. To może być nagłe uprzytomnienie, zwykły dzień, w którym rozbłyska myśl, że przecież mogę o wiele więcej! I wszystkie wymówki schodzą na dalszy plan albo nawet giną. Nie ma żadnego zwątpienia, a cele, które kiedyś wydawały się nie do osiągnięcia, nagle stają się na wyciągnięcie ręki. Dlatego motywujcie się, bo nikt za was tego nie zrobi. :)


Photographer: Amanda Nycz
Model: Małgorzata Podolak / Moss 









Photographer: Amanda Nycz







7 comments:

  1. fajnie, że wróciłaś:) wspaniałe zdjęcia:)

    ReplyDelete
  2. zdjęcia rewelacja ! zapraszam http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Miło znów Cię widzieć. :)
    PS: piękna koszula!

    ReplyDelete
  4. Obie piekne

    Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o wełnianych swetrach.

    ReplyDelete
  5. I bardzo dobrze, że nadszedł ten moment i się zdecydowałaś, bo zdjęcia świetne! : )
    robertakaaa.blogspot.com : )

    ReplyDelete
  6. Cute coat and nice sweater :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr
    Maria V.

    ReplyDelete